Claufoutis cu capsuni

8 claufoutis cu capsuni

 

S-au anuntat musafiri cum nu aveam un desert am facut repede inventarul frigiderului (si pozele sunt facute pe fuga *:) fericit  )am considerat ca un Claufoutis este bine venit pe placul tuturor de la mic la mare, nu necesita mult timp se poate face cu orice fel de fructe si mai ales este delicioasa

Ingrediente

  • 4 oua
  • un praf de sare
  • 6 linguri praf budinca de vanilie
  • 250ml lapte
  • 3 linguri de zahar
  •  esenta de vanilie
  • un praf de sare
  • cãpsuni

Spumã de cãpsuni – obtional

  1. Cãpsunile se spala, se curata de codita, în functie e marime se taie dupa plac dar nu prea mãrunt daca sunt mici se pot lãsa întregi13 claufoutis cu capsuni
  2. În tava de tarta ( Ø 22 cm)am pus cât sa fie într-un singur strat, nu le-am cântarit
  3. Oualele întregi se mixeaza cu un praful de sare, zaharul si esenta pâna-si dubleaza volumul
  4. Separat se dizolva praful de budinca în laptele rece, se înglobeaza peste amestecul de oua amestecând cu un tel
  5. Tava de tarta fiind maleabila din silicon se aseaza într-o alta tava
  6. Compozitia se toarna peste fructe, se da la cuptorul preâncins eu coc la 180 gr, fiecare-si cunoaste cuptorul
  7. Dupa ce s-a copt se lasa sa se racoreasca, se scoate din tava, se lasa pe un grãtar sa se raceasca 
  8. Cât timp prajitura s-a copt am facut spuma si gata, v-am spus ca se face repede !

 

pofta buna (2)

 

Leave a Reply

