Claufoutis cu cirese

8claufoutis cu cirese

 

Un desert frantuzesc foarte usor de facut dar foarte apreciat, se poate face cu orice fruct în functie de sezon. Noi am servit cu Spumã de cãpsuni

Ingrediente:9 claufoutis cu cirese

  • cirese
  • 4 oua
  • 100 gr zahar
  • 150 gr faina
  • 250 ml lapte
  • un praf de sare
  •  esenta de vanilie
  1. Se scot sâmburii cireselor, se aseaza în forma ( Ø 21 cm ) într-un singur strat
  2. Oualele + praful de sare + zaharul se mixeaza cât sa-si schimbe culoarea, se adauga laptele, esenta si faina obtinând un aluat ca de clatite10 claufoutis cu cirese
  3. Tava fiind din silicon am asezat-o în alta tava pentru mai multa siguranta, am turnat aluatul peste cirese si am dat la cuptorul preâncins la 160 gr ( fiecare-si cunoaste cuptorul ! )
  4. O sa observati ca în cuptor o sa creasca dar pe urma se mai lasa
  5. Dupa ce a fost gata am lasat sa se racoreasca putin apoi lasata sa se raceasca bine pe un gratar
  6. Rece de la frigider servita cu Spuma de capsuni a fost o nebunie !

Sa aveti si voi, pofta-buna

Leave a Reply

