Înghetatã la pahar

8 inghetata

Daca am primit multa menta am pus în congelator dar am facut si câteva preparate din care nu putea sa lipseasca înghetata ! O combinatie de cacao si menta absolut delicioasa ! Vasul de la aparatul de înghetata înca nu l-am pus la congelator asa ca am facut-o fara ajutorul lui

Ingrediente:9 inghetata

  1. Laptele se pune la fiert cu menta, când da în fiert se opreste focul , se acopera vasul cu un capac, se lasa 30 min sa se infuzeze
  2. Galbenusurile + îndulcitorul + praful de budinca + cacao se amesteca cu putin lapte rece, se toarna peste laptele aromat cu menta si se pne la foc sau la microunde  pâna se face o budinca10 inghetata
  3. Peste budinca se adauga brânza, se amesteca bine si se lasa sa se raceasca ( eu am grabit-o punând-o într-un vas cu apa rece )
  4. Albusurile se mixeaza cu un praf de sare, când s-au întarit se înglobeaza lapte praf,  se toarna peste budinca rece , amestecam si o turnam în forme/forma depinde ce aveti, eu am folosit pahare de unica folosinta
  5. Le-am facut capace din folie alimentara si le-am pus în congelator

pofta buna la inghetata

Leave a Reply

