Tartã cu brânzã

24 tarta

 

Tot din seria „nimic nu se pierde”, am vrut sa fac branza topita, desi am lasat brânza amestecata cu bicarbonatul de dimineata pâna dupa-amiaza nu a devenit translucida cum ar fi trebuit ( semn ca nu este buna brânza ), am considerat ca o pot refolosi ca doar n-am sa o arunc ! Tarta a fost prima idee doar sa mai adaug câteva ingrediente, si n-am facut rau !

Ingrediente:

Aluat25 brownie

  • 125 gr brânzã degresata
  • 1 ou
  • ~ 50 ml lapte degresat
  • 4 linguri tarâte de ovaz
  • 2 linguri tarâte de grâu
  • 2 linguri tarâte de psyllium
  • 2 linguri pudra /ulgi de drojdie
  • 1 lingurita faina de konjac
  • SlimSugar/alt îndulcitor dupa gust
  • esente  de cozonac, unt, vanilie si lãmâie
  • praf de copt n-am pus, am vrut o coaja crocanta

Umplutura

  • 500 gr brânzã degresata
  • 1 lingurita bicarbonat
  • 3 oua
  • esente  de vanilie si lãmâie
  • rãzãtura de lãmâie
  • 2 linguri ARORUT/amidon – tolerat
  • goji
  • Slimsugar /alt îndulcitor dupa gust

Facem aluatul mai întâi pentru tarta, amestecand brânza + îndulcitorul + oul + esentele într-un bol, separat ingredientele solide, le amestecam pâna obtinem un aluat, daca este nevoie adaugam putin lapte/iaurt sa se lege

26 brownie

  • Înfoliem aluatul si-l punem la congelator 10 min apoi îl întindem cu sucitorul între doua folii cât este tava de tarta dar sa acopere si peretii
    Tava mea este din silicon cu un Ø 21 cm
  • Punem tava în cuptorul preâncins cât sa se întareasca putin, turnam umplutura si asteptam sa se coaca bine
  • Dupa ce s-a copt se aseaza pe un gratar sa se raceasca, servim calda sau rece depinde de cât de pofta ne este

pofta buna (2)

 

Leave a Reply

