Sardine pane

8 sardine

 

Astazi am „pescuit” sardine proaspete din Piata Matache numai bune pentru o cina rapida si mai ales sanatoasa 

Ingrediente:

  • sardine

Marinata

  • sucul de la 1/2 lamâie
  • 1 lingurita ulei de masline
  • oregano
  • ierburi de provence
  • boia afumata
  • sare, piper

Amestecul pentru pane

  • 1 ou
  • 2 linguri amidon
  • 1 lingurita mustar
  1. Pestele l-am curatat de solzi si intestine, i-am dat sare si l-am lasat o jumatate de ora la rece
    Cât si-a luat sarea m-am gandit cum sa-l fac …
  2. Se taie capul, cu degetele se îndeparteaza carnea de lânga coloana, se trage aceasta spre coada (coada se poate lasa) eu am îndepartat-o, se scoate si aripioara , asa am obtinut un file foarte frumos9 sardine
  3. Am facut marinata si am pus fileurile în ea, se poate lasa mai mult timp sau preparam imediat
    Eu am avut 1Kg de peste , dar pane am facut din jumatate, restul le-am pus în congelator
  4. Se face amestecul pentru pane ( în poza apare si laptele dar nu l-am folosit), fileurile se scot din marinata, se scutura usor, se dau prin amestec, se pun pe hârtie de copt si la cuptor cu ele10 sardine
  5. Între timp pregatiti si un mujdei (cel putin  eu nu concep peste fara usturoi *:) fericit *;) face cu ochiul ) si asezati-va la masa ca se raceste !

pofta buna

Leave a Reply

