Biscuiti picanti

8 biscuiti

Rasfat sanatos pentru copii si adulti, condimentele se pot adauga dupa gust. Aluatul se poate face si cu câteva zile înainte se pastreaza foarte bine la congelator, de asemeni nu trebuie sa faceti toata cantitatea

Ingrediente11 biscuiti

  • 300 gr faina cernuta
  • 250 gr cascaval afumat ras fin
  • 70 gr unt 82%
  • ~ 300 gr smântâna
  • 1-2 lingurite sare
  • boia afumata
  • piper cayenne
  • chilly
  • oregano
  • cimbru
  • pudra de ghimbir
  • un galbenus de ou + apa – pentru uns
  1. Într-un bol puneti toate ingredientele de mai sus adaugati câte o lingurita de smântâna pâna obtineti un aluat nelipicios
  2. Eu l-am împartit în doua, o parte l-am strâns sub forma de sul într-o folie alimentara, restul l-am pus ca atare într-o punga9 biscuiti
  3. L-am facut seara si pâna a 2-a zi l-am lasat în frigider ( daca va grabiti puneti-l în congelator sa se întareasca sa-l manevrati mai usor )
  4. Sulul l-am taiat cât s-a putut de subtire iar celalat aluat l-am întins cu sucitorul si am facut diverse forme
    Alegeti ce forme doriti, nu conteaza ! Doar trebuie sa stiti ca, cu cât întindeti mai subtire aluatul cu atât vor iesi mai crocanti biscuitii10 biscuiti
  5. Se ung, se pun în tava si se presara dupa dorinta, eu am presarat pe unii piper, pe altii oregano, boia, pudra de ghimbir, chilly
  6. I-am copt la 180 gr (fiecare-si cunoaste cuptorul) , se fac foarte repede

Sa aveti, pofta buna (2)

Leave a Reply

