Chec tãrcat

9 chec

 

Un chec foarte pufos, se face repede nu trebuie sa stea prea mult cuptorul aprins, l-am facut mai demult dar cu crema reteta AICI  putin modificata

Ingediente :8 chec

  • 6 linguri lapte praf degresat
  • 2 linguri amidon – tolerat
  • 3 linguri gluten
  • 4 linguri tarâte de ovaz
  • 2 lingurite  praf de copt
  • 4 oua
  • 2 linguri SlimSugar
  • 1 lingurita cacao degresata  – tolerat
  • 3 linguri iaurt degresat
  • esente  de vanilie, rom, cozonac si unt
  • un praf de sare
  1. Albusurile se mixeaza cu praful de sare, galbenusurile cu îndulcitorul si esentele se mixeaza si ele apoi se adauga peste albusuri amestecând încet cu un tel manual/spatula
  2. Ingredientele uscate fara cacao se amesteca separat , se încorporeaza treptat peste albusuri alternând cu iaurtul pâna obtinem un aluat ca de chec7 chec
  3. Cam trei sferturi ( din ochi ) din aluat l-am pus într-o punga, în restul de aluat am adaugat cacao si l-am pus si pe acesta în alta punga
  4. In forma am turnat un strat din aluatul alb, unul maro si am alternat pâna am terminat
  5. Se da la copt la 160 gr sau dupa cum va cunoasteti cuptorul, dupa ce se raceste se pote servi cu placere

pofta-buna

 

 

 

Leave a Reply

