Cannelloni cu sos ragu

5

 

Vrând sa cumpar altceva mi-au sarit în ochi cutiile cu cannelloni si m-am gandit ca sunt binevenite, sa mai diversific meniul, n-am facut de mult,  se fac foarte usor si sunt gustoase si satioase. Cantitatile sunt în functie de câti sunteti la masa

Ingrediente:

  • 1 pachet paste cannelloni

Sos ragu

Sos bechamel

  • 50 gr unt
  • 2 linguri amidon
  • 300 ml lapte
  • sare, piper alb
  • 200 gr cascaval ras
  1. Carnea am tocat-o împreuna cu ceapa, am pus la calit în Tefal Actifry ( o amesteca ea, nu mai ai grija *:-$ nu mai spune la nimeni, şşş! ! ) am adaugat sucul de rosii, pasta de ardei, sarea si piperul, se lasa sa se caleasca si sa scada sucul
  2. Am lasat sa se racoreasca apoi am adaugat patrunjelul6
  3. Tuburile de cannelloni ca si cele de lasagnia eu nu le fierb,   le-am umplut cu sosul ragu asezându-le ostaseste într-un vas de Yenna
  4. Sosul bechamel se face la foc topind untul si adaugând amidonul amestecat cu laptele rece, se amesteca sa nu se prinda, se adauga sarea si piperul iar la sfârsit îmi place sa adaug si cascaval ras, se toarna peste tuburile umplute
  5. Deasupra am mai turnat putin sus de rosii si am dat la cuptor7
  6. Când erau aproape facute am mai presarat cascaval deasupa, asteptam sa prinda o culoare frumoasa si gata ne putem aseza la masa !

pofta buna

 

Leave a Reply

