Pogacele de la Cluj

 

Oare le-as fi putut da o alta denumire daca reteta este de a Daniela  ?  Am facut doar o jumatate de portie dar cu 100 gr cascaval, la cererea „ clientului ”  sub forma de saleuri, toate neunse cu galbenus ca si reteta originala ( chiar nu era nevoie )

Ingrediente7

  • 250 gr faina
  • 125 unt
  • 2 galbenusuri
  • 100 gr cascaval
  • 100 gr smântâna
  • 10 gr sare
  • 10 gr drojdie uscata (n-am avut proaspata )
  • 1 lg zahar
  • 1 vârt lingurita turmeric
  1. Faina cernuta se freaca între palme cu untul rece  taiat bucatele, pana se farâmiteaza, se adauga restul ingredientelor amestecati sa iasa un aluat
  2. Acesta se ínfoliaza se lasa de seara pâna a 2-a zi 6
  3. Sa nu se prinda aluatul de planseta am presarat foarte putina faina si deasupra am pus o folie ca se prindea sucitorul
  4. Se întinde aluatul, se decupeaza cu o forma rotunda, se da la copt la 160 gr sau dupa cum va cunoasteti cuptorul
  5. Le-am gustat si calde dar a 2-a zi când s-au racit bine sunt o minunatie !

Sa aveti…pofta buna (5)

 

 

Leave a Reply

