Tãitei de casã fãrã ou

 

8Nu va luati dupa aspect ! Culoarea este de la faina integrala dar  sunt  gustosi si mai ales sanatosi 

Ingrediente9

  • 100 gr faina integrala + 2-3 linguri pentru întins
  • 100 gr faina alba
  • ~ 150 ml apa calduta
  • 1 lingurita ulei de masline
  1. Din ingredientele de mai sus se face un aluat mai vânjos ca cel de pâine, se pune într-o punga si se lasa cel putin o jumatate de ora sa lucreze glutenul10
  2. Am luat putin aluat din punga ( restul trebuie tinut acolo pentru ca se usuca ) si am început sa-l întind la masina de taitei : se presara cu faina si întindeti de la numarul mic la cel mare
  3. Fiecare bucata se aseaza pe masa de lucru, pana terminam de întins tot aluatul si se va taia sub forma de taitei/fidea ( depinde ce face masina voastra ) în ordinea inversa ( prima bucata facuta va fi prima taiata )11
    Daca nu aveti masina de taitei aluatul îl întindeti cu sucitorul foarte subtire, lasati putin sa se zvante si taiati la cutit cât de subtiri doriti
  4. Taiteii obtinuti i-am presarat cu faina, i-am scuturat bine si i-am pus în tavi
  5. Am încins cuptorul foarte bine, l-am oprit , am introdus tavile si n-am mai umblat pâna s-au racit iar taiteii sunt uscati
  6. Îi pun într-un saculet de pânza si când am nevoie am taitei gata facuti !

spor la treaba

Leave a Reply

