Prãjiturã fãrã coacere în straturi

5a30 de minute atât a durat prepararea doar trebuie sa asteptam sa se raceasca bine apoi va fi consumata cu placere într-o zi de vara caniculara

Ingrediente:

  • 700 ml suc de capsuni
  • 160 gr gris
  • piscoturi
  • capsuni
  • 500 ml lapte
  • praf de budinca de vanilie  /alta budinca/2 linguri amidon
  • 50 gr zahar
  • ciocolata de ras deasupra
  1. Sucul de capsuni se obtine la storcator dar eu am sarit peste aceasta etapa folosind sirop de casuni  indoit cu apa, pe acesta l-am pus la foc, când a început sa fiarba am adaugat grisul în ploaie si amestecând energic cu un tel pâna s-a întarit suficient
  2. Asa fierbinte se toarna în tava pregatita , deasupra se aseaza piscoturile6
     Atatea am avut în casa, daca aveti mai multe nu ar strica sa  faceti un strat continuu
  3. Peste acestea se aseaza capsunile taiate
  4. Si ultimul strat va fi budinca pe care o faceti din lapte + zahar + praf de budinca sau amidon la foc sau la microunde  cum o fac eu , cum am terminat-o se toarna peste capsuni
  5. Se niveleaza si dupa ce s-a racit radeti ciocolata deasupra ,  pune tava la frigider trebuie sa se întareasca si sa fie cat mai rece 

pofta-buna

Leave a Reply

