Sirop de piersici nefiert

7a

Chiar daca nu contine conservant si nu este fiert rezista peste iarna(sper daca nu se consuma  *:-$ nu mai spune la nimeni, şşş! *:)) hohote de râs *:)) hohote de râs ) zaharul pe care-l contine este un bun conservant

In acelasi mod am facut si anul trecut

Ingrediente

  • 1 Kg piersici bine coapte fara sâmburi
  • 700 ml apa
  • 10 gr sare de lamâie
  • 2,1 Kg zahar ( pentru fiecare litru de zeama se adauga 1.5 Kg zahar )
  1. Piersicile se spala, sâmburii se îndeparteaza si se maruntesc la robot sau la masina de tocat
  2. Pulpa maruntita se toarna într-un bol, se adauga 10 gr sare de lamâie si 700 ml apa8a
  3. Se acopera cu un servet , se lasa 24 ore la temperatura camerei
  4. A 2-a zi se strecoara, se trece si pulpa prin sita, se masoara zeama
  5. La mine a rezultat 1,4 L asa ca am adaugat 2,1 Kg zahar treptat
  6. Se amesteca pâna nu mai ramane nici un cristal de zahar, eu am pus la treaba Robo stir-ul  dupa cum se vede în poza
  7. Siropul l-am depozitat în sticle, de data asta am avut cu dop dar se poate pune deasupra doar un tifon împaturit cum am pus la Siropul de capsuni

Spor la treaba si…sete buna

Leave a Reply

