Lipii pentru shaorma

11

 

Le-am facut dupa reteta Jamilei  doar ca am înjumatatit cantitatile. Mi-au ramas 3 bucati , pastrate la frigider în punga erau la fel de bune ca în prima zi doar a trebiut sa le încalzesc putin 

Ingrediente11a

  • 250 gr faina
  • ~ 250 ml apa fiarta
  • 50 gr unt moale
  • 1 lingurita praf de copt
  • un praf de sare
  1. In faina cernuta se adauga sarea, praful de copt, untul, se freaca între palme apoi se adauga apa fierbinte treptat amestecând cu o lingura pâna se formeaza aluatul
  2. Se acopera cu un prosop si se lasa sa se raceasca
    Cu cat este mai rece aluatul cu atat se întinde mai bine, de aceea l-am pus dupa ce s-a racit si 5 min la congelator atentie sa nu fie înghetat 13
  3. Din aluat se ia cate o bucata, se întinde cu sucitorul,recunosc ca mi-a dat ceva batai de cap pentru ca am vrut sa iasa perfect rotunde… la început am întins aluatul între doua folii, am apasat cu un capac si am pus in tigaia încinsa neunsa, se întorc cu paleta pâna se rumenesc dupa cum ne plac
  4. Am încercat si pe foaie de copt, acelasi rezultat…
  5. In sfârsit n-au iesit perfecte pentru ca n-am vrut sa mai adaug faina în schimb sunt sunt foarte bune !
  6. Urmeaza sa le umplem cu ce dorim

spor la treaba - dovleac

Leave a Reply

