Sarmale cu nuci

 

7 sarmale cu nuciCu un gust deosebit, foarte bune si satioase chiar daca nu au carne. Cantitatile le jonglati în functie de câti sunteti la masa, la fel si condimentele. Se pot face cu varza acra sau proaspata, eu am ales ultima varianta

Ingrediente

  1. Nucile le-am pus sa se coaca putin apoi le-am macinat mai grosier, orezul spalat si scurs, ceapa taiata marunt, morcovii i-am ras prin razatoarea mica
  2. Într-o cratita se pun pe rând la calit ceapa, morcovul, orezul si nuca, adaugati   apa fierbinte, zarzavatul pentru iarna (fiind sarat n-am mai pus sare ) , boiaua afumata,  lasati sa fiarba 10 min acoperind cu un capac8 sarmale cu nuci
  3. Am oprit focul, capacul sa ramana pe cratita astfel încât orezul si nucile sa se umfle, se lasa pâna se raceste
  4. Varza se opareste, se lasa sa se raceasca si începem sa înfasuram sarmalele
  5. Acestea se aseaza într-un vas ( eu am folosit Slow cooker-ul  ) printre sarmale adaugam piper, foi de dafin, cimbru
  6. Am facut un sos din apa fierbinte, pasta de rosii, bulion, am turnat peste sarmale si am lasat sa fiarba 6 ore

Sa aveti spor la treaba si…pofta buna

Leave a Reply

