Bomboane cu lapte condensat

8 bomboane

 

A 2-a zi dupa ce laptele condensat  s-a racit si îngrosat bine trebuia sa fac bomboanele asa cum am promis. Doar laptele condensat l-am cântarit restul ingredientelor cât am considerat necesar

Ingrediente

  • 350 gr lapte condensat
  • ~ 150 gr fulgi nuca de cocos
  • 3 linguri cacao
  • miez de nuca prajit
  1. In laptele condensat am adaugat fulgii de nuca de cocos si apoi cacao9 bomboane
  2. A rezultat o compozitie groasa dar nu îndeajuns de modelat asa ca am pus-o la frigider ~ 3 ore
  3. Dupa aceasta perioada într-o farfurie am pus fulgi de nuca de cocos si în alta cacao
  4. Am luat cu lingurita din compozitie, am format bilute pe care le-am umplut cu miez de nuca, pe unele le-am tavalit pin nuca de cocos, pe altele prin cacao
  5. Se pastreaza la frigider, foarte bune si mai ales sanatoase

pofta-buna

Leave a Reply

