Cârnãciori îmbracati

2 carnaciori

 

Am vazut pe youtube, mi-a placut ideea si am pus în practica cu deosebirea ca acolo foloseste crenvusti pe care-i evit, la fel si prajirea în ulei, prefer cuptorul.  Sunt foarte buni ca un aperitiv, o gustare sau o cina lânga o salata , cantitatile le reglati în functie de câti sunteti la masa

Ingrediente

  • 2 cârnaciori oltenesti
  • sare
  • 250 gr cartofi fierti si curatati
  • 100 gr cascaval afumat
  • 2 linguri faina
  1. Cartofii se fierb în coaja cu o lingurita de sare, dupa ce se racoresc se curata
  2. Într-un bol radem cascavalul, cartofii, adaugam faina, amestecam sa iasa un aluat3 carnaciori
  3. Cârnaciorii se taie in bucati potrivite ( cam de 3 cm i-am taiat) , se ia în palma alut, se aseaza bucata de cârnacior deasupra si-l îmbracam, asezam pe o folie de silicon sau hârtie de copt pusa pe o tava
  4. Dupa ce i-am terminat pe toti punem tava pentru 30 min la congelator
  5. Tava cu totul am scos-o de la congelator si am pus în cuptorul preâncalzit la 180 gr ( foc potrivit spre mare )

pofta buna

Leave a Reply

