Rulouri cu cârnați

10

Din câteva ingrediente  se fac niste minunatii numai bune de luat la pachet sau consumate în casa . N-am avut lapte în casa asa a l-am înlocuit cu lapte praf

Aluat

  • 100 gr smântâna
  • 150 ml apa
  • 3 linguri lapte praf
  • 2 galbenusuri
  • 60 gr unt topit si racit
  • un praf de  sare
  • 1 lingurita miere
  • 500 gr faina
  • 1 plic ( 7 gr ) drojdie uscata

∗ cârnați subtiri

∗ un galbenus + putina apa/lapte pentru uns

∗ mac, chimen pentru presarat deasupra

  1. Aluatul eu l-am facut la masina de pâine punând ingredientele în ordinea data mai sus, la programul de framântare si dospire
  2. Dupa ce s-a terminat am luat din aluat si am întins cu sucitorul sub forma de dreptungi lung cam de 30 cm si am taiat fâsii de ~ 2 cm latime
  3. Cârnații nu prea am avut cum sa-i tai egali ( nici nu aveam intentie ) 11
  4. Se pune bucata de carnat pe capatul fasiei de aluat si se ruleaza, daca este fâsia mai lunga o taiati si poate fi folosita la altul chiar cârpita
  5. Dupa ce i-am terminat i-am uns cu galbenus, presarat cu mac sau chimen si apoi i-am pus în tava
  6. Se pun la copt în cuptorul preâncalzit la 180 gr sau dupa cum va cunoasteti cuptorul
  7. A fost prea mult aluat asa ca restul l-am înfoliat si l-am pus la congelator

Se pot servi calde sau reci

pofta buna (5)

 

Leave a Reply

