Lapte de nucã

 

 

9-aUn lapte vegetal foarte gustos, aromat si placut la gust. Nici nu avem nevoie de prea multe ingrediente si nici de experienta în bucatarie , cu un pumn de nuci, apa, un blender puternic, o strecuratoare si/sau tifon am rezolvat !

Ingrediente

  • 200 gr miez de nuca
  • 800 ml apa
  1. Alegem miezul de nuca, se spala in cateva ape, îl punem la hidratat adaugând apa si-l lasam peste noapte
  2. A 2-a zi o sa gasiti apa maro iar miezul de nuca parca ar fi din nuci noi10
  3. Strecuram si mai spalam putin, punem în blender împreuna cu 800 ml apa plata
  4. După 1-2 minute de blenduire, strecurați laptele proaspăt făcut printr-o sita foarte fina sau tifon
  5. Miezul care a ramas nu-l aruncati ! Eu l-am pus înt-o punga pe care o pastrez la congelator pâna peste cateva zile când am sa fac o prajitura cu el
  6. Laptele de nuca merge foarte bine cu cereale integrale, cu cacao, cu cafea, simplu, la prajituri,  eu am facut Budinca din lapte de nucã 

pofta buna (2)

Leave a Reply

