Fursecuri marocane cu nuci

14-fursecuriDaca tot mi-au ramas nucile de la Laptele de nucã si am vazut întamplator reteta Jamilei  m-am hotarat sa le fac doar cu jumatate din ingrediente iar în loc de zahar pudra am folosit îndulcitor pudra. Verdict : foarte bune dispar repede de pe platou !

Ingrediente

  1. Untul moale împreuna cu îndulcitoul pudra se mimeaza pâna devin  cremoase, se adauga un ou întreg si un galbenus ( albusul nu-a aruncati, o sa-l folositi ! )
  2. Continuam mixarea, adaugam esentele, oprim mixerul
  3. Am adaugat faina cernuta amestecata cu praful de copt si sarea, treptat amestecând la început cu telul manual apoi am pus paletele pentru aluat la mixer, rezulta un aluat nelipicios15-fursecuri
  4. Pentru ca nu aveam timp sa continui l-am înfoliat si l-am pus pentru doua ore la rece
  5. Când i-a venit rândul am preâncalzit cuptorul la 180 gr, din aluat am facut bilute pe care le-am dat prin albusul ramas batut putin cu furculita, apoi prin miezul de nuca
  6. Dupa ce le-am asezat in tava cu ajutorul degetului se fac adancituri16-fursecuri
    Aici nu m-am orientat, adâncitura trebuie facuta mai mare, n-am tinut cont ca aluatul contine praf de copt si va creste !
  7. Dupa ce s-au copt în fiecare adâncitura am pus o visina confiata si sirop care va fi absorbit imediat de fursec

pofta buna (2)

Leave a Reply

