Pateuri cu brânza si cascaval

22Sunt facute cu aluat facut în casa, un aluat foarte usor de facut, se desface în foite dupa coacere, nu se compara cu cel din comert ! Ca umplutura puteti folosi brânza sarata/dulce, carne, ficatei sau folositi aluatul pentru mini pizza

Aluatul

  • 250 gr brânza de vaci
  • un pachet de unt
  • 250 gr faina
  • un praf de sare

Umplutura

  • 200 gr brânza proaspata de capra
  • 200 gr cascaval afumat
  • 1 ou întreg + un albus

° un galbenus + putina apa/lapte

° seminte de mac, susan, chimen pentru presarat deasupra

  1. Aluatul se face foarte repede amestecând untul rece taiat bucatele cu brânza de vaci, sarea si faina
  2. Iese un aluat mai moale care se înfoliaza si se pune la frigider cel putin 3 ore23
  3. Pentru umplutura, brânza si cascavalul le-am ras prin razatoarea cu ochiuri mari si am amestecat cu oul întrg si albusul ( batute putin separat)
  4. Masa de lucru se înfaineaza, se întinde aluatul într-o foaie de apox 0,5 mm, eu am decupat cu o forma de ravioli cercuri, am pus câte o lingurita din umplutura si am sigilat cu forma
    Daca nu aveti forma, decupati cu un pahar doua cercuri, umpleti si sigilati pe margine cu o furculita24
  5. Se ung cu galbenusul amestecat cu apa/lapte, se presaa seminte si se dau la cuptorul preâncalzit la 200 gr sau fiecare dupa cum îsi cunoaste cuptorul

Sunt bune si calde si reci, sa aveti

pofta buna (5)

Leave a Reply

