Prajitura cu crema rafaello

18-prajitura

Ce poate fi mai bun decat o combinatie de blat ciocolatos, o crema usoara si un pic de ciocolata alba ?

Blatul

Crema

  • 250 gr mascarpone
  • 200 gr frisca lichida
  • 100 gr zahar pudra
  • 100 gr fulgi nuca de cocos
  • esenta de vanilie

Sirop (optional )

  • 150 ml lapte
  • 2 linguri zahar

Glazura

  • 4 tablete ciocolata de menaj alba
  • 25 gr unt
  1. Facem blatul, mixand albusurile cu apa, dupa ce au crescut si s-au spumat bine adaugam zaharul, mai mixam putin, punem uleiul ca la maioneza, oprim mixerul si inglobam usor galbenusurile apoi faina cernuta cu cacao amestecand de sus in jos
  2. Compozitia am turnat-o într-o tava ( 34 X 20 ) tapetata cu hartie de copt, am pus la cuptorul preâncalzit la 180 gr pana trece testul scobitorii19-prajitura
  3. In timp ce se coace blatul facem si crema, mixand mascarponele cu frisca lichida si zaharul pudra, la sfârsit adaugam esenta si fulgii de cocos amestecând cu o spatula si dam la rece
  4. Dupa ce blatul s-a racit l-am taiat in doua pe orizontala, am asezat tot in tava in care am copt dar tapetata cu folie alimentara un blat si pentru ca mi s-a parut cam uscat am amestecat lapte cu zahar si am pensulat ambele blaturi
  5. Peste blatul din tava am turnat crema, am acoperit cu al 2-lea blat20-prajitura
  6. Daca tot mai aveam un rest de ciocolata am pus-o la topit împreuna cu untul si am turnat peste prajitura
  7. Se da la rece si peste o ora se poate felia si servi cu placere !

spor la treaba

Leave a Reply

