Pateuri umplute cu carne

25

Aluat

  • 250 gr faina
  • un pachet de unt
  • 250 gr telemea proaspata de capra

Umplutura

  • o ceapa uscata
  • o lingura ulei
  • 300 gr carne de vitel
  • 1 ou
  • o lingura bulion
  • sare, piper, cimbru, oregano

Pentru uns si presarat

  • un galbenus + putina apa/lapte
  • seminte de chimen si mac
  1. Facem aluatul cantarind faina cernuta într-un bol, adaugam untul rece taiat bucatele si telemeaua farâmitata cu mâna cât mai marunt
  2. Se freaca ingredientele între palme apoi se framanta nu prea mult doar sa se amestece toate si sa se formeze un aluat
  3. Se înfoliaza si se da la rece unde ar trebui sa stea cel putin 3 ore dar pentru ca ma grabeam l-am pus la congelator pentru o ora timp în care am facut umplutura26
  4. Se pune la calit o ceapa taiata marunt, se adauga carnea tocata, se amesteca pâna aceasta îsi schimba culoarea, se adauga un sos din bulion, putina apa, sare, piper, cimbru si oregano, se lasa sa scada foarte bine apa si se lasa sa se raceasca într-o strecuratoare sa fim sigure ca n a mai ramas sos în ea
  5. Dupa ce s-a racit se pune în blender împeuna cu un ou, vrem sa iasa o pasta
  6. Scoatem aluatul, eu iau câte o jumatate din el, pe masa înfainata se întinde cu sucitorul nu foarte subtire cam de 5 mm, l-am decupat cu o forma de ravioli27
  7. În fiecare rotund seadauga o lingurita de umplutura, se inchide bine
  8. Dupa ce le-am terminat pe toate le-am pensulat cu galbenus + putina apa apoi presarat cu seminte
  9. Eu le-am copt la 180 gr cu ventilatie, într-o jumatate de ora au fost gata !

spor la treaba

Leave a Reply

