Copane de rațã cu varzã

15Ingrediente 

  • 2 copane de rațã/ sau mai multe depinde câti sunteti la masa16
  • varza alba proaspata
  • o ceapa uscata
  • ardei gras
  • o conserva de rosii taiate
  • 2 linguri zarzavat cu sare pentru iarna
  • bulion
  • 1 lingurita boia afumata
  • cimbru
  • piper mozaic boabe, foi de dafin
  • logic sare nu am adaugat deloc
  1. Copanele se curata de eventualii tulei, se spala, se tamponeaza cu servetele, se pârlesc la flacara
  2. Facem câteva crestaturi în piele si le punem în cratita rece la foc cu pielea în jos
  3. Întoarce si pe partea cealalta pâna se rumeneste putin, scoatem copanele si le pastram la cald17
  4. Īn grasimea ramasa se calesc ceapa si ardeiul apoi adaugam varza taiata fideluta, punem un capac sa se înnabuse
  5. Preâncalziti cuptorul
  6. Bulionul se amesteca cu rosiile din conserva, boiaua afumata, cimbru si putina apa, se amesteca în varza
  7. Piperul si foile de dafin eu le pun într-un infuzor pe care-l folosesc numai la mancare
  8. Se opreste focul la varza, am facut o adâncitura în varza  am pus infuzorul, copanele deasupra si copanele si am pus la cuptor
  9. În 30 min la 200 gr mancarea a fost gata !

pofta buna (5)

Leave a Reply

