Prajitura cu mascarpone

19Blat

  • 4 oua
  • 100 gr zahar
  • 20 gr cacao
  • o lingura suc de lamâie16
  • un praf de sare
  • esenta de rom

Cremele

  • 800 ml lapte
  • un plic budinca cu aroma de capsuni
  • un plic budinca de ciocolata
  • 100 gr zahar tos
  • 100 gr zahar pudra
  • 250 gr mascarpone
  • 200 gr fisca lichida
  • un praf de cacao pentru pudrat ( obtional )
  1. Ca pentru orice blat se mixeaza galbenusurle cu o parte din zahar pâna se fac o crema spumoasa
  2. Albusurile + praful de sare +  sucul de lamâie se mixeaza pâna „stau bat“, se adauga restul de zahar, se mixeaza sa se încorporeze bine si sa se dizolve partial zaharul
  3. Treptat se adauga alternativ o lingura din crema de galbenusuri si o lingura din faina cernuta împreuna cu cacaoa amestecând usor cu o paleta sau cu telul manual
  4. Compozitia am turnat-o într-o tava ( 28 X20 ) din silicon, daca nu aveti tapetati tava cu hârtie de copt17
  5. Se pune la copt în cuptorul preâncalzit la 175 gr sau dupa cum va cunoasteti cuptorul
  6. Budincile se fac separat dupa ce blatul de copt s-a racit
  7. Am facut budinca de capsuni prima data din 400 ml lapte + 50 gr zahar + praf de budinca , eu o fac la microunde ca Aici
  8. Blatul l-am pus din nou în tava  în care s-a copt ( fiind din silicon nu a fost nevoie sa o tapetez cu folie alimentara transparenta), am turnat budinca fierbinte, am alasat sa se raceasca si sa se întareasca putin
  9. Am facut si budica de cacao si la fel am turnat peste cea de capsuni
  10. Se lasa sa se raceasca bine18
  11. Mascarponele + frisca lichida + zaharul pudra se mixeaza
  12. Crema rezultata o întindeti deasupra, decorati dupa bunul plac si pudrati cu putina cacao daca doriti
  13. Dati prajitura la rece cateva ore sau de seara pâna dimineata pentru ca apoi sa o serviti cu placere

pofta buna de sarbatori

Leave a Reply

