Salata floarea soarelui

18Daca de Craciun am facut nelipsita salata de boeuf, de Revelion am vrut altceva, o combinatie usoara care ne-a placut si aranjata dupa o idee de pe net

Ingrediente

  • 1/2 bucata piept de pui
  • 100 gr ciuperci marinate
  • 3 oua
  • maioneza facuta ca  aici
  • 100 gr cascaval
  • masline
  • chipsuri
  • sare19
  1. În timp ce pieptul de pui  si oualele fierb se face maioneza si o punem la rece
  2. Pe un platou asezam  într-un strat pieptul de pui taiat marunt , un strat de maioneza
  3. Al 2-lea strat au fost ciupercile, maioneza ; albusurile date prin razatoare, presati usor cu palmele si iar maioneza
  4. Radeti cascavalul , puneti un strat, din nou maioneza
  5. Ultimul strat va fi din galbenusuri rase pe care le vom aseza si de jur împrejurul salatei20
  6. Puneti maioneza într-un posh si ornati deasupra ca niste careuri apoi asezati masline taiate în sferturi ca fiind semintele ( mai frumos ca la mine, se vede ca m-am grabit *;) face cu ochiul *:) fericit *:)) hohote de râs )
  7. Aranjati chipsurile în jurul salatei adâncind putin capatul încât sa stea fixe
    NOTA – nu va speriati ca este prea multa maioneza, doar trebuiesc unse straturile nu vom pune în exces eu am facut maioneza din 200 ml ulei
  8. Dati salata la frigider sa stea câteva ore si serviti cu sau fara chipsuri dar cu placere !

2017-1

Leave a comment