Pâine integrala cu seminte

27
Pâinea  aproape nelipsita de la masa indiferent ca suntem sau nu la dieta se afla în fruntea piramidei alimentelor numai ca ar trebui sa ne intereseze ingredientele pe care le contine. E mai usor sa cumperi o paine dar nici sa o faci nu e foarte greu. De ani de zile n-am cumparat pâine doar foarte rar în situatii extreme , de aceea încerc sa fac diferite sortimente sincer îmi place sa ma si joc cu aluatul *:) fericit *;) face cu ochiul ! Reteta de fata este asemanatoare cu Painea cu lapte si unt doar ca vrut sa fac integrala mult mai sanatoasa 

Ingrediente22

  • 200 ml lapte caldut
  • 50 gr unt topit
  • sare
  • 1 lingurita zahar
  • 2 oua
  • 250 gr faina alba 650 –  cernuta
  • 250 gr faina integrala bob intreg macinat – cernuta
  • 10 gr drojdie uscata
  • seminte de floarea soarelui si in
  1. Aluatul l-am facut la masina de pâine, asadar în ordinea data mai sus am pus ingredientele, apoi am setat la programul framântare si dospire23
  2. Dupa trecerea timpului am împartit aluatul în patru, am împletit pâinica si am asezat-o în tava de cozonac captusita cu hârtie de copt24
  3. Se acopera cu folie alimentara ( sa nu se usuce ) si se lasa la dospit 30 min apoi se da la copt
  4. Eu am copt la 170 gr cu ventilatie, fiecare coace dupa cum îsi cunoaste cuptorul25
  5. Dupa coacere se lasa la racit pe in gratar, daca va place coaja mai moale o înveliti în prosoape de bucatarie

spor la treaba

Leave a Reply

