Fursecuri pufoase cu Szafi

 

25

 

 Adiograsime  mi-a trimis cateva feluri de faina dar pentru ca nu am folosit pâna acum m-am inspirat  de la Silueta fara foame  , preparate care-ti lasa gura apa ! Fursecurile se fac foarte usor, sunt economice, cu un gust excelent !

Ingrediente

Umplutura

  • gem de prune fara zahar
  1. Într-un bol amestecam faina cu îndulcitorul, oul, crema de cocos, sucul de lamâie si adaugam apa calduta
  2. Rezulta un aluat putin mai moale, se pune la rece ~ 15 min timp în care se va întari, va deveni elasic si foarte usor de lucrat cu el26
  3. Pe masa de lucru usor înfainata se întinde aluatul cu sucitorul, se taie în forme dorite
    Chiar daca o sa-l întindeti subtire la copt va creste
  4. Jumatate din ele le-am decupat la mijloc , gen lintzer
  5. Le-am pus la cuptorul preâncalzit la 180 gr vu ventilatie, voi coaceti dupa cum va cunoasteti cuptorul27-a
  6. Dupa ce s-au copt le-am umplut cu gemul , le-am pudrat cu Eritrit pudra

pofta-buna

 

Leave a Reply

