Cornuri sarate cu faina Szafi

18Aluat

Pentru uns foile

Umplutura

  • crema de branza
  • pastrama de curcan
  1. Ingredientele pentru aluat le-am amestecat, iese un aluat nelegat ( se vede in prima poza ) se înfoliaza si se pune la frigider pentru 15-20 min
  2. Acum se poate lucra foarte bine cu el asa ca l-am împartit in 10 bucati, pe fiecare am întins-o subtire cu sucitorul si am pensulat deasupra ulei de cocos19
  3. La fel am facut cu toate , le-am pus una peste alta unse între ele mai putin iar ultima foaie
    Ø foilor 14 cm
  4. Deasupra teancului începem din mijloc spre margine sa întindem cu sucitorul pâna vom obtine o foaie cu Ø 35-40 cm20
  5. Împartim in 16 raze si vom umple cu ce dorim/avem, eu dupa cum se vede cu putina crema de brânza si pastrama de curcan
  6. Se ruleaza, se pun la copt la 180 gr cu ventilatie ( sau dupa cum va cunoasteti cuptorul )21
  7. Le servim cu placere si pofta !

spor la treaba

 

Leave a Reply

