Pui manastiresc

23Zilele trecute rasfoind cartea de retete a lui Radu Anton Roman m-a incantat reteta asta doar ca am facut-o light . Nu va închipuiti ce succes a avut chiar daca n-am folosit smântâna ( cu ulcica cum descrie el), unt si nici pui de tara

Ingrediente

  • pulpe superioare de pui fara piele
  • ulei nuca de cocos
  • o ceapa uscata
  • ciuperci
  • pastrama de curcan
  • 4 catei de usturoi
  • 50 ml vin alb
  • supa de pui
  • 4 oua
  • iaurt grecesc
  • sare, piper
  • cimbru, boia afumata
  • patrunjel verde
  1. Într-o cratita de fonta care va merge apoi si la cuptor am pus  pulpele in ulei de cocos,  dupa ce s-au rumenit am turnat supa cât sa le acopere si le-am mutat în cuptorul încins unde trebuie sa stea apox 30 min
    Daca nu aveti supa puteti sa puneti apa dar mai buna-i mâncarea cu supa, puteti sa faceti din câteva tacâmuri si mult zarzavat. Eu totdeauna am supa la congelator pusa în petturi de diferite marimi, scot se seara . Pettul de Fanta care se vede în poza este supa, am scos unul mai mare sa folosesc si la o supa cu galusti24
  2. Înr-0 alta cratita punem ulei si calim ceapa taiata marunt cât sa se înmoaie, adaugam afumatura respectiv pastrama de curcan , ciupercile taiate, usturoiul taiat sau pisat si vinul
  3. Punem capacul sa se înnabuse si mai adaugam supa
  4. Potrivim de sare, piper ( nu uitati ca si supa este sarata ) , cimbru, boia afumata
  5. Sosul cu ciuperci se toarna peste pulpele din cuptor, se mai lasa 30 min 25
  6. Aproape când sunt gata se amesteca 4 oua cu iaurtul grecesc, se toarna deasupra,  lasam sa se coaguleze si sa se rumeneasca putin, presaram patrunjel sau orice verdeata doriti
  7. Noi am servit cu nelipsitul mujdei, cine a dorit a pus deasupra iaurt grecesc sau smântâna

pofta buna

Leave a Reply

