Biscuiti fara zahar

26Sunt dietetici, facuti cu faina integrala, dulceata si-au luat-o din caise uscate dar se pot înlocui si cu alte fructe uscate. Va asigur ca sunt foarte buni chiar daca nu au „ aspect comercial ”, nepotul meu i-a apreciat !

Ingrediente

  • 200 gr caise uscate
  • 60 gr fulgi de cocos
  • 2 oua
  • 145 ml apa minerala (n-am avut lapte)
  • 150 gr unt topit si racit
  • esenta de vanilie
  • condimente exotice ( coaja de rodie, lamâie si portocala )
  • 1 lingurita bicarbonat stins
  • ~ 500 gr faina integrala
  1. Nuca de cocos + caisele uscate + 2 oua + apa minerala le-am pus în robot pâna s-au facut o pasta putin curgatoare
  2. Într-un castun mare am pus faina cernuta , deasupra pasta rezultata si restul ingredientelor
  3. Se amesteca, se face un aluat care va fi putin cam moale datorita untului topit de aceea se pune o ora la frigider sau 30 minute la congelator27
    Eu l-am împartit în doua , o parte am sa o fac alta data pe care l-am pus în congelator si o parte la frigider
  4. Înfainam usor blatul de lucru, întindem aluatul cu sucitorul si decupam dupa cum dorim28
  5. Se aseaza biscuitii în tava tapetata, se coc la 180 gr cu ventilatie sau depinde ce fel de cuptor aveti

pofta-buna

Leave a Reply

