Chiftele inedite

 

2O  reteta interesanta pe care am gasit-o ( poate ati vazut pe FB )doar ca burgerul l-am transformat în altfel de chiftea personalizata. Servite cu salata de varza acra au fost un prânz exceptional 1

Ingrediente 

chiftele

  • 250 gr muschi de porc
  • 250 gr carne de vitel
  • 0 ceapa
  • 1 ou
  • sare, piper
  • cimbru, boia afumata, oregano
  • usturoi pisat
  • patrunjel si marar verde

umplutura

  • ceapa rosie
  • ardei gras rosu
  • ardei gras verde
  • ciuperciinitial
  • sare, piper
  • 3 oua
  • cascaval
  • bacon
  1. Carnea se toaca, se amesteca cu ingredientele de mai sus , se pune la rece într-o punga sa se combine aromele29
  2. Legumele se taie julien, se trag la tigaie în foarte putin ulei doar sa se înmoaie, se asezoneaza cu sare si piper
  3. Dupa ce legumele s-au racit , pe masa de lucru asezam o folie alimentara, luam o parte den care, facem un guguloi între palme, cu ajutorul unei doze facem gaura si începem sa adunam carnea pe perete ajutandu-ne de folie30
  4. Scoatem doza, tapetam cu bacon lateralele, prindem scobitori eventual
  5. In mijloc punem legume sotate si cuburi de cascaval, pentru ca mi-a ramas 2 bucati de bacon le-am tocat si pe acelea, le-am pus deasupra
  6. Transferam chiftelele în tava tapetata cu hârtie de copt, dam la cuptorul preâncins31
  7. Cand au fost aproape gata am facut loc cu o lingurita în mijloc, am pus câte un  ou iar la sfârsit putin cascaval ras deasupra
  8. Nu va faceti griji în privinta arsurii care se vede în poa, aceea este inerenta oricum ramane pe hârtia de copt

pofta buna

 

 

Leave a Reply

