Tortellini fãcuti în casã

E drept se gasesc în comert gata facuti dar de ce sa nu stim ce ingrediente contin ? Necesita ceva timp, putina munca de chinez dar satisfactia este mare mai ales când vedeti cum dispar din farfurie. Se pot umple cu ce doriti sau va place

Umplutura

  • somon afumat
  • branza de vaci
  • branza guanda
  • sare, piper
  • marar verde

Aluat

  • 2 oua
  • sare
  • ~ 200 gr faina
  • un vârf lingurita turmeric
  1. Întai se face umputura pentru ca aromele sa se întrepatrunda, toate ingredientele le-am pus în robot pâna s-au facut o pasta, cantitatile le-am pus din ochi dupa cum am crezut de cuviinta
  2. Acum facem aluatul amestecând oualele cu praful de sare, se adauga faina pâna iese un aluat elastic, dar ferm, mai degraba vartos, mult mai dens decat cel de paine
  3. Aluatul trebuie lasat o jumatate de ora dupa care se întinde în foi subtiri cu masina de paste sau cu sucitorul
    Nu întindeti mai multe foi pentru ca se usuca aluatul iar tortellini sunt mai greu de rasucit
  4. Eu am întins o foaie, am decupat patrate de 4 cm latura, se pune foarte putina umplutura cam un vârf de lingurita, se rasuceste tortellini
  5. Aluatul care sta în asteptare trebuie acoperit sa nu se usuce
  6. Poze nu aveam cum sa fac dar clipul de  AICI  va va ajuta
  7. Dupa ce i-am terminat o parte i-am pregatit la cina iar cei ramasi i-am asezat sa nu se atinga unul de celalalt pe o tava înfoliata si i-am pus în congelator urmând ca a 2-a zi sa-i pun  portionati în pungi tot la congelator

 

Leave a Reply

