Tortellini rotunzi

 

Daca s-au terminat Tortellini fãcuti în casã  am facut altii, altfel împachetati dar din acelasi aluat

  • 2 oua
  • un praf de sare
  • faina

Umplutura

  • prosciuttto crudo
  • cascaval
  • branza de vaci
  • piper
  • marar verde
  1. Cum am spus si în prima reteta, întâi am facut umplutura sa se amestece aromele apoi am facut aluatul
  2. Pentru aluat se bat oualele cu furculita cu un praf de sare, se adauga faina pâna se obtine un aluat ferm, mai tare ca cel de pâine
  3. Se acopera cu folie alimentara transparenta sau o punga, se lasa o jumatate de ora cel putin sa lucreze glutenul
  4. Din aluat se întind foi foarte subtiri cu masina de taitei sau cu sucitorul
  5. De data asta am reusit sa fac poze din care se vede foarte clar cum se pliaza
  6. Dupa ce i-am terminat i-am asezat pe tavi tapetate cu folie transparenta si le-am pus la congelator
  7. A 2-a zi am sa-i pun portionati în pungi tot în congelator
  8. Sunt minunati  doar se pun în apa fiarta asa congelati cum sunt, separat facem un sos rapid si am scapat de o masa !

 

Leave a Reply

