Baghete- cozonãcei la masina de pâine 

 

 

Experimentez cu succes la masina de paine  si pentru ca mi-au ramas nuci gata macinate trebuia sa fac ceva cu ele ca doar e pacat !

Aluat pentru 4 baghete

  • 80 ml lapte
  • 40 ml chefir
  • 2 galbenusuri
  • 5o gr zahar
  • un praf de sare
  • esenta de vanilie
  • razatura de lamaie si portocala
  • un varf cutit turmeric
  • 250 gr faina cernuta
  • 1 lingurita ( masura de la masina ) drojdie uscata

Umplutura

  • 2 albusuri
  • 170 gr nuca coapta si macinata
  • 2 linguri zahar
  • 2 linguri cacao
  • esenta de rom

Pentru uns si decor

1 galbenus + putin lapte

seminte de mac

  1. Laptele împreuna cu untul, zaharul si razatura le-am pus sa se încalzeasca usor cat sa se topeasca untul
  2. Când s-au racorit le-am pus ìn cuva masinii urmate de celelalte ingrediente în ordinea data mai sus, am pus masina sa framante si sa dospeasca la programul 1
  3. Între timp am facut umplutura mixand albusurile si adaugand nucile, zaharul , cacao si esenta de rom, pâna o sa-mi trebuiasca am pus-0 la rece
    Dupa ce s-a terminat aluatul l-am cântarit avea 560 gr si l-am folosit pe tot NU a fost bine , pentru baghete este suficient 460 gr , cresc baghetete mult si nu se coc bine ! Le-am întors în tavite si le-am pacalit data viitoare am sa tin cont
  4. Aluatul l-am împartit în patru, fiecare bucata am întins-o, am umplut si crestat apoi am rulat strans iar franjurii rasuciti i-am adus sub bagheta, de altfel se vede foarte bine în poze
  5. Am uns cu galbenusul, am presarat mac, si le-am pus din nou în masina la copt
  6. La minutul 1.10 erau gata dar mai ridicati capacul , supravegheati sa nu se arda

Leave a Reply

