Bezele dietetice

Daca tot ploua mi-am amintit de  albusurile  în congelator si pendulam sa fac din ele un chec sau bezele, în urma consultarii “clientilor “ mei au castigat bezelele, se fac repede din cateva ingrediente.  Chiar daca le-am facut dietetice nimeni nu s-au prins ! Amidonul si otetul din compozitie au rolul de a le face coaja crocanta si  pufoase la mijloc. Daca nu aveti deshidrator se pot coace la cuptorul aragazului la o temperatura cat mai mica

Ingrediente

  • 4 albusuri
  • un praf de sare
  • 200 gr eritrit pudra
  • 45 gr amidon
  • 1 lingura de otet alb
  • esente  de vanilie si zmeura
  1. Albusurile scoase din congelator se lasa la temperatura camerei sa se dezghete,avem timp sa pregatim tavitele la deshidrator si sa le tapetam cu hârtie de copt, sa ne alegem un posh si duiuri si sa masuram ingredientele
  2. Albusurile se mixeaza cu un praf de sare pâna stau „bat”, se adauga îndulcitorul treptat mixand în continuare pâna se topeste apoi amidonul si esenta de vanilie
  3. Din compozitie am luat cam jumatate peste care am pus esenta de zmeura care i-a dat aroma si culoare
  4. În posh am pus compozitia alba într-o parte si pe cea roz în partea cealalta dupa cum vedeti in poza, vor iesi bezelele în doua culori
  5. Pe hartia de copt din tavite am facut gramajoare, le-am asezat în aparatul de deshidratat si l-am setat la 55 gr
  6. În 3 ore au fost uscate si numai bune de consumat !

Leave a Reply

