Prajitura floare

 O prajitura care se face în repede  când musafirii tocmai s-au anuntat si nu poti sa-i astepti cu masa goala, blaturile sunt din comert, am folosit doar jumatate dintr-un pachet 

Crema

  • 250 gr mascarpone
  • 200 ml smântâna lichida
  • 50 gr fulgi nuca de cocos
  • 200 gr zahar pudra
  • 2 linguri cacao
  • esente de vanilie, rom si ciocolata
  1. Mascarponele, frisca lichida ,  zaharul pudra si esenta de vanilie se mixeaza câteva minute pâna creste în volum si devine compozitia spumosa 
  2. Am împartit crema în doua boluri, în-trunul am adaugat fulgii de cocos iar în celalalt cacao, esentele de rom si ciocolata
  3. Dupa cum se vede si în poze pe doua blaturi am pus crema alba întâi în gramajoare pe margine cu poshul si la mijloc apoi se unesc cu o lingurita 
  4. Blaturile umplute se aseaza pe platou alternând culorile, deasupra am lasat pe cea cu cacao
  5. Dupa o  jumatate de ora pusa la frigider este numai buna de savurat !

Leave a Reply

