Tarta curcubeu cu legume

 

Fâsii subtiri de legume pe pat de branza si aluat foietaj , un aperitiv gasit pe net sub diverse combinatii care încânta ochiul si apoi papilele chiar daca nu sunteti vegetarieni o sa va placa cu siguranta. Legumele sunt greu de apreciat ca si cantitate dar ce mi-a ramas am tocat si am pus la congelator pentru o viitoare tocana. Ideale sunt legumele noastre la vara dar deocamdata ne multumim cu cele din supermarket

Ingrediente1a

  • 1/2 pachet aluat foietaj congelat

Crema de brânza

  • 250 gr branza de vaci
  • 3 linguri smântâna
  • 3 oua
  • sare, piper
  • frunze de ceapa

Legume

  • 1 morcov mai gros
  • 1 vânata
  • 2 dovlecei mai mici
  1. Aluatul l-am lasat la decongelat la temperatura camerei
  2. Legumele le-am feliat foarte subtire folosind cutitul economic ( la morcov ca prea era tare ) si o razatoare
  3. Se pune apa cu putina sare la fiert si când da în fiert adaugati pe rand legumele dar doar 1-2 min cat sa se înmoaie nu mai mult !
  4. Puneti-le la scurs separat sa se racoreasca
  5. Amestecati toate ingredientele pentru crema
  6. Aluatul se croieste dupa forma care va merge la cuptor eu am afolosit un castron de Yenna cu Ø 25 cm, apus aluat la fundul acesteia si pe lateral formând un cosulet, am întepat cu furculita si am turnat crema de brânza
  7. Acum începe joaca, asezam legumele în forma de melc începând din mijloc dupa propria dorinta doar sa combinati culorile
  8. Acoperiti vasul cu hârtie de copt udata si stoarsa bine si dati la cuptorul preâncins la 200 gr sau dupa cum va cunoasteti cuptorul
  9. Sa-i dau „o fatza ” am batut 2 oua cu o lingura de smântâ si am turnat deasupara când a fost aproape gata
  10. Se lasa sa se rumeneasca , opriti focul, lasati sa se raceasca si o serviti cu placere !

Leave a Reply

