Drob de miel

Drobul  facut din organele de la miel sau light din ficatei si pipote de pasare nu poate lipsi de pe masa de Paste. Dupa fierbere se pot toca la masina, un sfert tocate la masina si restul la cutit , noua ne plac mai mult tocate la cutit, poate fi umplut cu oua fierte , întregi sau sferuri.  Oricum ati alege folositi verdeata multa, aceasta-i va da cel mai bun gust ! 

Ingrediente

  • organe de miel ( o casoleta cumparata cu ficat, inima, plamâni, rinichi si prapur a avut 850 gr)
  • o bucata carne de miel de ~ 250 gr
  • 4 legaturi ceapa verde
  • 3 legaturi usturoi verde
  • o legatura de patrunjel si una de marar
  • 8 oua + 2 albusuri ( ramase de la ciorba de miel )
  • sare, piper, rozmarin
  1. Am fiert carnea si organele, dupa ce s-au racit le-am tocat marunt
  2. Aveti timp sa pregatiti forma, sa o tapetati cu prapurul sau hârtie de copt
  3. La fel am procedat si cu verdeata, toate se amesteca bine
  4. Oualele le-am batut usor ca pentru omleta , am adaugat sare, piper, rozmarin ( se potriveste foarte bine si la miel )
  5. Am turnat oualele si am amestecat bine , compozitia se toarna in forma pregatita, se acopera cu prapur ( daca mai aveti, mie mi-a ajuns sa pun doar pe laterale
  6. Se da la coptorul preâncalzit la 175 gr ( sau dupa cum va cunoasteti cuptorul )
  7. Am acoperit cu o hârtie de copt udata si stoarsa bine pentru a preveni uscarea drobului
  8. Dupa ce s-a copt se lasa sa se raceasca in tava apoi se scoate
  9. Se poate servi cald dar mai bun este rece cu mustar, ceapa verde, rosii…fiecare dupa gust !

Spor la treaba si Paste Fericit !

 

Leave a Reply

