Oua umplute

 

        Asa suntem noi coloram oua sa fie, nu se mananca de Paste mai mult se ciocnesc si ramanem cu ele ! In ziua de Paste inainte sa vina musafirii cum altceva nu mai aveam de facut am umplut cateva oua ( le ciocnisem cand ne-am intors de la Inviere ) ca tot zicea fii-mea ca ar manca oua umplute

Am facut repede cu ce aveam prin frigider :

  • somon afumat
  • branza de vaci
  • ceapa verde
  • masline
  • sare, piper
  1. Galbenusurile le-am dat prin razatoarea cu ochiuri mici
  2. Branza de vaci am amestecat-o cu somonul afumat tocat marunt, am adaugat galbenusurile, ceapa verde
  3. Am potrivit de sare si piper
  4. Intr-un posh (sau o punga careia-i facem o gaura cu foarfeca) punem compozitia, umplem albusurile
  5. Le decoram dupa bunul plac

Leave a Reply

