Mini delicii

Forma este de fapt pentru paste umplute gen ravioli dar daca tocmai am primit-o am zis sa o incerc cu aluat foietat  ca asta aveam in congelator. Au iesit mini prajiturele excelente, sotul meu le-a zis seminte *:)) hohote de râs !

 Ingrediente

  1.  Dupa ce s-a dezghetat am impartit-o in doua, fiecare parte am intins-o cu sucitorul pe masa infainata sa imbrace formapizap.com14929503534991
  2. Am asezat-o pe forma, in fiecare mijloc  am pus cate o visina confiata
  3. Deasupa am pus a 2-a foaie ( si ea intinsa) , am rulat sucitorul
  4. Ramane doar sa scoatem din gauri preparatul
  5. Am asezat mini prajiturelele in tava, le-am uns pe fiecare cu galbenusul
  6. Se dau la cuptor la 175 gr cu ventilatie sau dupa cum va cunoasteti cuptorul
  7. Majoritatea sau desfacut aratand ca niste scoici

Leave a Reply

