Ciupercute umplute cu oua de prepelita

As fi vrut ciuperci sa le pot umple în voie dar m-am multumit cu ce am gasit . Au fost minunate la cina dar se pot servi ca si aperitiv sau garnitura, foarte usor de preparat iar ingredientele se pot schimba în functie de gust sau ce avem prin frigider

Ingrediente

  • ciupercute
  • oua de prepelita
  • cascaval
  • muschi de vita crud-uscat
  • parmezan
  1. Ciupercutelor le-am rupt piciorusele, le-am spalat, dupa ce au fost lasate la scurs sarate si piperate
  2. Cascavalul l-am dat pe razatoare, muschiul l-am taiat cubulete
  3. În fiecare ciupercuta am pus cascaval, un ou si muschi
  4. Se aseaza într-o tava tapetata, se dau la cuptor cat sa se faca oul
  5. Se servesc cu o ploaie de parmezan

 

Leave a Reply

