Retese à la Cluj

Desi le-am facut mai demult trebuia sa postez  reteta Danielei , prea sunt bune chiar fara branza de Focsani va avertizez ca dau dependenta ! Mare noroc am avut ca am apucat sa fac poza e drept nu prea reusita

Aluat

  • 500 gr faina
  • 10 gr drojdie uscata /20 gr proaspata
  • 1 lingurita  sare
  • 1 lingurita zahar
  • 2 linguri ulei de masline
  • ~ 300 ml apa calduta

Umplutura

  • cas proaspat de capra
  • telemea de oaie

¤ 50 gr unt topit

  1. Aluatul l-am facut la masina de paine unde l-a framântat si dospit
  2. Casul si telemeaua le-am dat prin razatoare apoi le-am amestecat
    Nu le-am cantarit, le-am pus din ochi
  3. Aluatul l-am împartit în sase bucati, din fiecare am întins o foaie, aceasta se pe o parte se aseaza brânza, se ruleaza , din sulul obtinut se formeaza un melc
  4.  Le asezam pe un platou si le dam la frigider pentru cel putin o jumatate de ora
  5. Se aplatizeaza fiecare melc usor sa nu iasa umplutura pe o foaie de hârtie de copt care ajuta ca prin rasturane sa o  punem mai mai usor în tigaie
  6. Punem tigaia la încins , fara sa se unga cu vreo grasime punem câte o retesa la copt pe o parte si pe cealalta

Leave a Reply

