Palmieri cu aluat foietat

S-au anuntat musafiri sau aveti pur si simplu chef de ceva dulce ? Nimic mai simplu scoateti din congelator aluatul  pe care l-ati facut voi sau cel din comert, puneti câteva ingrediente si ati rezolvat problema ! Pe lânga zahar si scortisoara se mai poate adauga nuca macinata, nuca de cocos, aluatul se poate unge cu unt topit dar am considerat ca ar fi prea multa grasime aluatul doar este facut cu unt

Ingrediente

  1. Când fac aluatul foietat îl pun la congelator împartit în doua pentru ca nu totdeauna fac din întreaga cantitate
  2. Dupa ce aluatul s-a decongelat la temperatura camerei l-am întins cu sucitorul aproape sub forma de patrat, l-am dat deoparte si am împrasiat zahar si scortisoara cât era aluatul
  3. Se presara zahar si scortisoara dedesubtul aluatului si deasupra, se trece cu sucitorul mai mult presam decât sa întindem
  4. Rulam de la un capat si de la celalalt pâna ajungem la mijloc
  5. Taiem cu un cutit ascutit sau cu ata de bucatarie rulouri cam de 2 cm
  6. Pentru ca nu se încinsese cuptorul deajuns m-am jucat putin si pe unii palmieri i-am facut sub forma de S iar partea care va fi desupra în tava am tavalit prin zaharul si scortisoara ramase pe blatul de lucru
  7. Se aseaza în tava cât mai departati pentru ca o sa se umfle
  8. Am copt 2 tavi deodata la 180 gr cu ventilatie, voi procedati dupa cum va cunoasteti cuptorul

 

Leave a Reply

