Papanasi copti din faina integrala

Sunt dietetici la fel de buni ca si cei clasici, musafirii mei i-au devorat !

Aluat

  • 250 gr branza de vaci
  • 1 ou
  • ~ 150 gr faina integrala
  • 1 lingurita rasa praf de copta
  • 1/2 lingurita sare
  • mirodenii exotice ( coaji de portocale, lamâie si rodie uscate si râsnite )
  • esenta de vanilie

Topping

  • dulceata/gem
  • iaurt grecesc /smântâna
  1. Se face un aluat din ingredientele de mai sus
  2. Aluatul trebuie sa iasa la fel ca si cel de pâine doar ca este cam lipicios din cauza branzei, de aceea am folosit manusi din latex astfel nu s-a mai lipit de mana, nu a fost necesar sa mai folosesc faina în plus
  3. Din aluat am facut 6 bile mari si 6 mici, la cele mari se face o gaura putin mai larga ( la copt se va îngusta)
  4. Le-am asezat pe folie de silicon si le-am copt la 175 gr cu ventilatie ( voi coaceti dupa cum va cunoasteti cuptorul )
  5. Se servesc calzi sau reci ( ai mei n-au apucat sa se raceasca ) stropiti din belsug cu iaurt grecesc sau smântâna si dulceata sau gem dupa gustul fiecaruia
Leave a Reply

