Strudel cu mere la masina de pâine

Cu jumatate din cantitatea de ALUAT FOIETAT  ( dati clik pe cuvant pentru reteta) si doua mere au iesit la masina de paine ( dati clik pentru a afla marca ei ) 4 strudele foarte bune

Ingrediente

  • aluat foietat
  • mere
  • 1 lingura de zahar
  • 1 lingurita de scortisoara
  • 2-3 linguri de apa
  • 1 galbenus + putin lapte pentru uns
  1. Cand am facut aluatul am folosit doar jumatate iar restul l-am pus in congelator acum i-a venit randul sa-l folosesc, asadar l-am scos si l-am lasat de seara pana a 2-a zi in frigider sa se dezghetesa se dezghete
  2. Merele le-am curatat de coaja si samburi, le-am taiat bucatele mici si le-am pus intr-o tigaie la foc cu zaharul, scortisoara si 2 linguri de apa
  3. Trebuie sa se inmoaie, amestecati tot timpul daca mai este necesar adaugari inca putina apa, compozitia nu trebuie sa fie prea lichida, sa fie legata
  4. Aluatul l-am inpartit in doua, l-am intins, am pus umplutura, l-am pliat apoi rasucit iar capetele sigilati-le bine sa nu iasa umplutura
  5. Se ung cu galbenusul diluat cu lapte apoi se aseaza in forma de baghete
  6. Le-am copt la programul 3 ( coacere bagheta) ~30 minute

 

Leave a Reply

