Faguri dulci

Indiferent de varsta cred ca va amintiti cu nostalgie de fagurii dulci sau sarati din copilarie facuti cu forma pe aragaz. Pe cei dulci uneori mama-i umplea cu o crema din rahat, margarina ( untul era raritate ) si lamaie

Se fac repede, cantitatile ingredientelor le mariti dupa nevoi , se consuma urgent *:) fericit

Ingrediente 

  • 1 ou
  • 160 ml chefir/lapte batut/iaurt
  • 40 gr zahar
  • 50 gr unt
  • 200 gr faina
  • 5 gr praf de copt
  • esenta de vanilie
  • praf de sare
  1. Topim untul si pregatim ingredientele
  2. Doar cu ajutorul telului amestecam ingredientele de mai sus pana rezulta un aluat moale, curgator
  3. Dupa ce am incins aparatul in dreapta am pus aluatul cu lingura iar in stanga cu lingurita sa vad care marime-mi convine, mi-au placut mai mici asa ca am continuat cu lingurita si am facut cate doua sa termin mai repede
  4. Dupa ce se racesc ( daca mai apuca *;) face cu ochiul ) se pot umple cu o crema sau pudra cu zahar

Leave a Reply

