Etichete printabile pesonalizate

E vara e canicula dar camara trebuie sa fie umpluta pentru iarna. Si daca tot muncim la conserve ne place sa fie bune în primul rând dar sa arate bine la ceea ce contin iar daca sunt etichetate si mai bine. Ceva vreme am folosit si etichete pentru caiete dar cum tehnica evolueaza acum putem printa tot ceea ce ne place. Etichetele le-am printat si apoi le-am lipit cu scotch pe borcan, daca aveti imprimanta cu laser sunteti norocoase 

Etichetele de mai sus le gasiti aici  https://www.jamlabelizer.com/

pentru condimente Aici  si aici

Le puteti personaliza sticle, borcane

Gasiti multe site-uri dar si poze care pot fi printate, am sa va las câteva care mi-au placut

Sper sa va fie de folos !

 

Leave a Reply

