Prajitura fina fara tarate

A 5

Fina, delicioasa, pufoasa nici nu au crezut musafirii mei ca este de dieta *:-O surpriză  ,dupa ce o faceti o sa-mi dati dreptate, singurul lucru care trebuie corectat este branza degresata , ar trebui o branza cremoasa, eu am avut vrac cu brobonele care n-au vrut sa se desfaca nici la mixer !A 4

Blaturile

  • 4 oua
  • 2 linguri arorut  / amidon / praf de budinca / faina soia – tolerat
  • SlimSugar  sau alt indulcitor dupa gust
  • 2 lingurite rase faina de konjac   
  • esente  de cozonac, unt, pudra de vanilie
  • o lingurita rasa  praf de copt
  • un praf de sare
  • 1 lingurita cacao degresata  – tolerat 
  • 50ml lapte / apa / iaurt – ceva lich
    id 

Crema

  • 400 gr iaurt degresat
  • 500 gr branza degresata
  • SlimSugar  sau alt indulcitor dupa gust
  • esente de vanilie si cocos
  • 20 gr gelatina pudra
  1. Prima se face crema  , fiind cam lichida trebuie sa se intareasca  putin
  2. Gelatina se pune la hidratat, dupa 10 min la lichefiat
  3. Dam drumul la cuptor si pregatim o tava ( 38 X 25 ) si o tapetam cu folie de copt
  4. Se cantareste si se amesteca iaurtul cu branza degresata, indulcitorul si esentele iar la sfarsit se adauga gelatina lichefiata ca AICI
  5. Pentru blaturi separam oualele, albusurile se spumeaza tare cu un praf de sareA
  6. Galbenusurile se mixeaza cu indulcitorul si esentele cat sa se albeasca, oprim mixerul si luam un tel manual / o spatula si turnam incet galbenusurile peste albusuri, se amesteca de sus in jos fara sa ne grabim, adaugam si amidonul amestecat cu faina de konjac treptat
  7. Jumatate din compozitie se toarna in tava pregatita si se da la cuptor la 160 gr ( foc mic spre mediu ) , stati cu ochii pe cuptor se face foarte repede !
  8. Peste restul compozitiei vom adauga lichidul ( laptele in cazul meu ) si cacaoa si dupa ce s-a facut primul blat intindem o alta foaie de copt in tava si
    turnam compozitia pentru blatul maro
  9. Folia se dezlipeste foarte usor imediat cum le-am scos din cuptorA 1
  10. Am suprapus blaturile si le-am taiat in doua pe vericala obtinand 4 bucati, inte timp crema s-a intarit nu de tot cat sa fie tartinabila
  11. Pe masa am intins doua folii alimentare transparente usor suprapuse ( incat sa fie o folie mai mare ), am asezat un blat alb- crema, un blat maro-crema, inca un blat maro-crema si deasupra blat alb
  12. Bineainteles ca puteti sa puneti blaturile asa cum doriti !
    A3
  13. Folia fiind mare am putut sa impachetez cat mai strans, am asezat pe un fund de bucatarie si am dat la frigider
  14. Dupa 2 ore ( numai bine cand mi-au sosit musafirii ) l-am mutat pe un platou, am desfacut folia  si am putut sa servim !

pizap.com14455469799401

Leave a comment