Forme pentru cornete

pizap.com14432819550291


Am tot felul de forme dar cornete pentru rulouri nu am ! Dintr-o coada de matura noua mi-am facut acum cativa ani pentru rulourile cilindrice iar pentru cornete am vazut pe youtube ca se pot face si din doze de bere, cum berea o bea sotul meu, eu am strans dozele si am trecut la treaba …

Nu se face greu, doar sa aveti la indemana

  • o foarfeca rezistenta ( am folosit-o pe cea de bucatarie
  • un patent cu cioc lung
  • un cater
  • un capsator
  • un marker permanent
  • un carton din care o sa faceti un tipar
  1. Cu ajutorul caterului am taiat doza la ambele capete, obtinand un sul
  2. Sulul l-am taiat cu foarfeca in doua, rezultand un dreptunghi
    3
  3. Pe dimensiunea dreptunghiului din carton am facut un tipar si cu ajutorul unui marker permanent am desenat dupa el4
  4. Am decupat si pe unde este hasurat tiparul am indoit spre partea scrisa cat sa fac o margine in care sa nu ma tai cand o sa folosesc cornetele
  5. Am indoit cu patentul, cu mana, se indoaie relativ usor totusi trebuie atentie ( am reusit sa nu ma tai  *:) fericit ! )pizap.com14432703598881
  6. Acum din forma care a rezultat se face cornetul ca la cel de hartie cu marginea indoita deasupra
  7. Se strange la varful cornetului usor cu patentul apoi se capseaza

Dupa unul-doua cornete deveniti experti !alex-brush.regular


Leave a comment