Zarzavat cu sare pentru iarna

10574482_582532311851467_8029217324411921483_n

Este al 2-lea an in care fac reteta asemanatoare cuhttp://danielabucatariemoldo-ardeleneasca.blogspot.ro/2013/09/zarzavat-pentru-iarna.html Multumesc Daniela Mocean !
Eu am folosit
  • 6 kg rosii
  • 4 kg morcov
  • 1 kg telina radacina si tije
  • 3 kg ardei gras rosu + verde
  • 3 kg ardei kapia
  • 2 kg gogosari
  • 2 kg albitura
  • 10 legaturi patrunjel verde


Toate legumele pe rand le-am maruntit la robot, patrunjelul tocat la cutitla , cantarita toata compozitia si la fiecare kg am pus 220gr sare de muraturi neiodata, dupa 4 ore am pus zarzavatul in borcane
L-am folosit toata iarna trecuta si in poza vedeti si ultimul borcan de anul trecut cat de bine a rezistat. Aveam masura mea, la cantitatea de ciorba, sau felul 2 puneam cate 3 linguri FARA sa mai pun sare sau se poate desara inainte
In alti ani faceam cu conservant in loc de sare dar mai sanatos mi se pare asa
Sa aveti spor la treaba, este putin de descris dar ia ceva timp si cu ajutor si tot a durat aproape toaata ziua !

Leave a comment